Internet marketing, SEO a SEM optimalizace
Zakázka pro Kühtreiber s.r.o.

Účastníci kurzu se seznámili se základy internetového marketingu jako je:

  • SEO (Search Engine Optimalization) – optimalizace stránek pro vyhledávače. Zjednodušeně se jedná o konkrétní techniky zabývající se způsobem, jak umístit stránky na co nejlepší pozici ve vyhledávání
    • ON-PAGE SEO – optimalizace stránek jako takových
    • OFF-PAGE SEO – optimalizace faktorů mimo stránku
  • SEM (Search Engine Marketing) – jinak také marketing ve vyhledávačích. Vychází z předpokladu, že nejdůležitější je být nalezen vyhledávačem a na dané klíčové slovo související s obsahem stránky se zobrazit hledajícímu uživateli (zákazníkovi)
    • Placené odkazy
    • Registrace odkazů do katalogů
    • Přizpůsobení obsahu stránek pro co nejlepší pozice ve vyhledávačích

 

Další prostředky a formy internetmarketingu

Internetový marketing

Základní směry elektronického marketingu

  • Bannerové kampaně a výměnné kampaně
  • Mobilní marketing
  • Multimédia
  • Virální marketing
  • eMailing
  • Blogy
  • Výměny odkazů
  • Publikování v médiích

KÜHTREIBER, s.r.o. je česká společnost, která se od roku 1998 zabývá vývojem, výrobou a prodejem svařovací techniky a příslušenství.

Zpočátku působila převážně na tuzemském trhu, kde si vybudovala rozsáhlou distribuční a obchodní síť. Postupný rozvoj firmy a rozšiřování sortimentu vedlo k expanzi do dalších zemí Evropy. Následně se podařilo získat důležité obchodní partnery i na jiných kontinentech.

Hlavním cílem společnosti je spokojený zákazník, snaha dosáhnout maximální spolehlivosti svých strojů, rychlé dodávky zboží, perfektní podpora, servis i prodej vč. poradenství.