Internet marketing, SEO a SEM optimalizace
Zakázka pro Kühtreiber s.r.o.
Účastníci kurzu se seznámili se základy internetového marketingu jako je:
- SEO (Search Engine Optimalization) – optimalizace stránek pro vyhledávače. Zjednodušeně se jedná o konkrétní techniky zabývající se způsobem, jak umístit stránky na co nejlepší pozici ve vyhledávání
- ON-PAGE SEO – optimalizace stránek jako takových
- OFF-PAGE SEO – optimalizace faktorů mimo stránku
- SEM (Search Engine Marketing) – jinak také marketing ve vyhledávačích. Vychází z předpokladu, že nejdůležitější je být nalezen vyhledávačem a na dané klíčové slovo související s obsahem stránky se zobrazit hledajícímu uživateli (zákazníkovi)
- Placené odkazy
- Registrace odkazů do katalogů
- Přizpůsobení obsahu stránek pro co nejlepší pozice ve vyhledávačích
Další prostředky a formy internetmarketingu
- Bannerové kampaně a výměnné kampaně
- Mobilní marketing
- Multimédia
- Virální marketing
- eMailing
- Blogy
- Výměny odkazů
- Publikování v médiích
KÜHTREIBER, s.r.o. je česká společnost, která se od roku 1998 zabývá vývojem, výrobou a prodejem svařovací techniky a příslušenství.
Zpočátku působila převážně na tuzemském trhu, kde si vybudovala rozsáhlou distribuční a obchodní síť. Postupný rozvoj firmy a rozšiřování sortimentu vedlo k expanzi do dalších zemí Evropy. Následně se podařilo získat důležité obchodní partnery i na jiných kontinentech.
Hlavním cílem společnosti je spokojený zákazník, snaha dosáhnout maximální spolehlivosti svých strojů, rychlé dodávky zboží, perfektní podpora, servis i prodej vč. poradenství.